آخرین اخبار
1399/2/30 سه‌شنبه
چد نکته درباره ارزشیابی‌ پایان نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ دانشگاه پیام نور

.

چد نکته درباره ارزشیابی‌ پایان نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ دانشگاه پیام نور 


🔹 کلیه ارزشیابی‌های دروس نظری نیمسال تحصیلی جاری طبق تقویم آموزشی و انچه از ابتدای ترم در سیستم‌گلستان اعلام شده است برگزار می‌شود.
🔸عدم شرکت دانشجو در ارزشیابی در تاریخ و ساعت اعلام شده، به منزله غیبت در جلسه امتحان است.
🔸تبصره- چنانچه مدرس قبل از تاریخ اعلام شده در برنامه امتحانات، نسبت به ارزشیابی برخی یا کلیه دانشجویان اقدام کرده باشد، ارزشیابی مجدد لازم نیست.

🔹 نوع ارزشیابی به صورت #غیرمتمرکز است و #غیرحضوری بوده و صرفاً از طریق بستر #الکترونیکی و یا سایر روش‌های غیرحضوری مورد تأیید مرکز/واحد و توسط مدرسین ذیربط طراحی و انجام می‌شود.

۳- شیوه ارزشیابی توسط مدرسین و مرکز/واحد در هفته آتی از طریق پرتال مراکز/واحدها وگروه‌های درسی به اطلاع دانشجویان هر درس رسانده می‌شود.

🛑 #دانشجویانی_که_امکان_استفاده_از_ابزارهای_ارتباطی_مورد_نیاز_را_ندارند (فاقد هر گونه دسترسی به سیستم کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی تلفن هوشمند، اینترنت و ...) لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۳/۱۱ موضوع را به مرکز/واحد محل تحصیل خود اعلام کنند.
ارزشیابی این دسته از دانشجویان توسط مرکز/واحد محل تحصیل، انجام می‌شود. 
🔸تبصره: برای دانشجویان این بند کلیه امتحانات پایان ترم نیمسال جاری به شیوه اعلام شده از سوی مرکز برگزار خواهد شد و قابل تغییر نخواهد بود.


🔹 دانشجویان در نظر داشته باشند که ثبت نمره #بدون تسویه حساب #شهریه امکان‌پذیر نخواهد بود، دانشجویان قبل از شروع ارزشیابی (امتحانات) این نیم‌سال، نسبت به پرداخت کامل شهریه خود اقدام کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر