آخرین اخبار
1399/3/14 چهارشنبه
‍ برگزاری اولین نشست هم اندیشی مجازی اساتید دانشگاه پیام نور لرستان


‍ ⭕️برگزاری اولین نشست هم اندیشی  مجازی اساتید دانشگاه پیام نور لرستان

✳️ صبح امروز مورخ ۹۹/۰۳/۱۱ نخستین نشست مجازی استادان دانشگاه های پیام نور استان لرستان با موضوع نقش دانشگاهیان در تحقق شعار سال و بیان راهکارهای علمی ، کاربردی ، عملی و عوامل موانع تحقق آن برگزار گردید.

 ✅ در ابتدای جلسه حجت الاسلام هادی گراوند در خصوص تعیین شعار سال بیان نمودند که: اساساً نامگذاری شعار سال از تدابیر عالمانه ، حکیمانه و راهبردی توسط مقام معظم رهبری می باشد.

✅ در ادامه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان افزودند: این نام گذاری به جهت توجه دادن عموم مردم ، خصوصاً نخبگان علمی و مسئولین به کلیدی ترین راهکار برون رفت از مشکلات بوده و قطعاً هر اندازه که بدان توجه نماییم و آنرا اجرایی کنیم شاهد موفقیت وپیشرفت کشورخواهیم بود.

✅ همچنین وی خاطر نشان کردند: طبیعتاً در این بین نقش نخبگان علمی بسیار راهبردی و کار گشا بوده و باید این مسیر را راهبری نمایند.

 ✅ دکتر یوسفوند ریاست دانشگاه پیام نور لرستان ، تقویت فرهنگ کار در بُعد فردی و اجتماعی را از الزامات اجرایی شدن شعار سال دانسته و آمادگی مجموعه دانشگاه پیام نور را برای اجرا نمودن پیشنهادات کاربردی اساتید اعلام نمودند.

 ✅ در ادامه  بحث دکتر سعادت مهر از اساتیداقتصادوهیات علمی دانشگاه به بیان موانع و راهکارهای کاربردی در این خصوص پرداختند.

✅ و سپس سایر اساتید گرانقدر نکته نظرات و راهکارهای مفید خود را در این زمینه بیان نمودند.

دفتر هم اندیشی استادان دانشگاه پیام نور لرستان

👇
🆔 @nahad_lr_pnu

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir